Crossmediale aanpak verduurzaming kantoren .

The Road to Paris
Branding & website
opdrachtgever

KOERS

onze rol

Branding, design en development

strategie

Goodmorrow

resultaat

Huisstijl, website en promotiemateriaal

Vijf bedrijven pakken de verduurzaming van kantoren projectmatig aan. Ze werken daarbij samen met een team van specialisten op het gebied van isolatie, gevels, daken, installaties en energiemanagement. Dit alles is inzichtelijk gemaakt in een breed scala aan communicatiemiddelen.

De focus van The Road to Paris ligt op energiebesparing. Om de energieprestatie van een gebouw te verbeteren zijn bouwkundige verbeteringen nodig, zoals isolatie van het dak of het vervangen van de gevelbeglazing. Dat is cruciaal bij oudere gebouwen.

De aanpak richt zich op de vermindering van de energievraag. Dat kan door het verbeteren van de gebouwschil en klimaat-installaties, energiemanagement en de introductie van duurzame energie-opties.
Volgende
Branding DairyTech Conference .
Vas Connect
Branding